Sunday, May 29, 2011

ISTANCOOL 2011

Sunday, May 29, 2011

Bugün saat 17:00 itibariyle Pera Müzesi' nde Terry Gilliam ' ın efsane filmi   12 Monkeys ile son bulan festivalin ilk günü Nakkaştepe Vakko Moda Merkezi ' nde yapıldı. Saat 14: 00 ' ı biraz geçe gitmiştim ki  Venedik Film Festivali Artistik Direktörü Marco Mueller, Kristen Dunst ve Nurgül Yeşilçay 'ın konuk olduğu Pazarlama Çağında Sinema isimli panele olan yoğun ilgiden dolayı kapasitesini aşmış salona giremedim ve kokteyl alanındaki ekranlardan izleyebildim. Saat 15:00 ' da Tiyatro Dot ' un kurucusu Murat Daltaban' ın ve ünlü tercüman ve yazar Hakan Günday ' ın katıldığı Türkiye Masalları isimli paneli gerçekleştirildi. Murat Daltaban ' ı ve tiyatroyu ne kadar çok sevsemde modaya olan ilgim ağır bastı ve aynı saatte ünlü moda tasarımcısı Haider Ackermann ' ın workshopuna katılmayı tercih ettim. Kesinlikle buna değdi ! Saat 17:00 ' da Io Sono L'Amore (I Am Love) isimli film gösterildi. Daha önce içinde yemek ve aşk olduğu için ayrı bir ilgiyle izlediğim filmi izlemeyenlere tavsiye ederim. Yemek ve aşk ikisinide birbirinden ayıramıyorum :)





Workshopun yapıldığı kütüphane




                                                                  Haider Ackermann

0 Yorum:

Post a Comment

Copyright © Venus En Me