Thursday, September 22, 2011

Glee Season 3 Episode 1:The Purple Piano Project

Thursday, September 22, 2011

Ve sonunda beklenen gün geldi. Bütün Glee fanları gibi bende aylardır gençlik fenomeni Glee'nin yayınlanacağı günü heyecanla bekliyordum. 1. ve 2. sezonu çok kısa bir süre içinde -günde yaklaşık 3 bölüm falan izleyerek- bitirdiğim için sezon arası bana baya uzun geldi. Neyse ki bugün son zamanların en eğlenceli ve en müzikli dizisi Glee' ye kavuştuk.


 Hızlı bir özet geçecek olursam ne Quinn Fabray' ın yeni imajı:


 ne  Blaine ' in Glee Club' a katılması:



ne muhteşem We Got The Beat performansı:


ne de Food Fight:


 iz bırakmadı bende Santana' nın Glee Club' tan kovulması kadar :


 Rachel Berry' e de sesine de tahammül edemediğim için her zaman Santana' nın çok daha fazla ön planda olması gerektiğini düşünenlerdenim. Gerçi başka bir taraftan bakmak ta gerekirse dizide kötü karakter kalmadı. Özellikle 2.Sezon bütün kötüler iyilerin tarafına geçince (nerdeyse Sue Sylvester' ı da geçirecekler diye çok korktum) Sue' da olmasa Şirinler Köyü gibi şarkı söyleyip ortalıkta gezineceklerdi heralde. Şirinler demişken Will & Emma çifti kahvaltı kutularına rağmen bana hala hiç te şirin gelmiyor! Madem artık Santana' da yok tamamen Sue ve Santana' yı destekliyorum. Umarım çok sempatik bulduğum ve beni gerçekten güldüren Brittany' e de daha çok iş düşer bu sezon. Surpriz, eğlence ve güzel performanslı bir sezon  olacağına şüphem yok!







0 Yorum:

Post a Comment

Copyright © Venus En Me