Thursday, November 24, 2011

DÜKKAN Creative / Never Mind The Bosphorus

Thursday, November 24, 2011

Bugün Tünel taraflarında yürürken daha önce Akaretler' deki şubesinden bahsettiğim  Autoban ve Dükkan tabelalı bir atölye keşfettim. Dükkan Türkiye' de ulaşılabilir sanat işlerini satışa sunan ilk yer olma özelliğine sahip. Görür görmez içeri girdim ve Never Mind The Bosphorus isimli ipek baskı tekniğinin gösterildiği workshopun 16-20 Kasım arası burada gerçekleştirildiğini öğrendim.


Workshopu kaçırsam da,  neyse ki 27 Kasım' a kadar alıma açık bir çok postere sahip olabilme ve fotoğraflayabilme şansını yakaladım.



Özellikle Londra merkezli illüstrasyon dergisi  Le Gun ekibi inanılmaz işlere imza atmış. Atölye' ye girdiğiniz zaman Le Gun çizimleri diğerlerinden kolaylıkla sıyrılıyor.






 Karanlık ve absürd bir bakış açısına sahip illüstratörlerden oluşan Bare Bones' un çalışmaları ise heyecan, biraz korku ve şaşkınlık uyandırıyor. Korkarken güldüren resimler başarılı bir kara mizah örneği.




 Yine Londra merkezli Heretic Printmakers' da asi sokak tarzının önemli temsilcilerinden.





 Tam da yılbaşı yaklaşırken özel ve değişik bir hediye almak isteyenler için Dükkan' a uğramak yeterli. Evinizin bir duvarında görmek isteyeceğiniz bir çok değişik seçenekte mevcut.



2 Yorum:

neselihaller said...

Tünel benim uzmanlık alanım...bayılıyorum bu Dükkan'a da...hele tam köşede bir dükkan daha var..asortik mutfak malzemeleri filan da var vitrininde..inanılmaz hoş...çocukları bırakıp orada kaybolasım geliyor...

Venusenme said...

Onu gözden kaçırmışım bir dahaki gittiğimde mutlaka bakacağım :)

Post a Comment

Copyright © Venus En Me