Tuesday, November 1, 2011

Nightmare Before Christmas and The Best of Celebrity Halloween Costumes

Tuesday, November 1, 2011

Cadılar Bayramı en eğlenceli ve renkli günlerden biri şüphesiz. Ancak benim gibi midterm zamanına denk gelen kişiler için sanırım en iyisi stop motion oscarlı bir halloween klasiği olan Tim Burton'ın  The Nightmare Before Christmas' ı nı  izlemek olacak. Bu ritüeli yerine getirmek, kim ne giymiş diye bakmak ve ben olsam ne giyerdim diye düşünmek dışında birde korkutulmayı bekleyeceğim :)




Heidi Klum - Visible Woman

Christina Milian - Avatar

Annalyne McCord - White Queen from Alice in Wonderland

Kim Kardashian - Poison Ivy


Vee ben olsam hiç düşünmeden Michelle Trachtenberg' ın da yaptığı gibi Marie Antoinette olurdum.

Michelle Trachtenberg - Marie Antoinette

Happy Halloweens!



1 Yorum:

Post a Comment

Copyright © Venus En Me